Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Η ανάπτυξη κοντοζυγώνει με ηλεκτρικά αυτοκίνητα !!!


¨Πράσινες¨ πολιτικές είναι αυτές με τις οποίες τα κονδύλια του ΕΣΠΑ και οι θέσεις εργασίας επιστρέφουν και δημιουργούνται αντίστοιχα στη Γερμανία !!!




Κάθε φορά που εξαγγέλλουν ¨πράσινες¨ πολιτικές, τις περισσότερες φορές με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ, τις εμπλουτίζουν με χιλιάδες  ¨πράσινες¨ θέσεις εργασίας για να γίνουν πιο εύπεπτες.
Αν αθροίσετε τις πράσινες υποσχέσεις ξεπερνούν το 1.000.000 οι πράσινες θέσεις εργασίας που έχουν υποσχεθεί!!!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ΑΠΕ, που τελικά οι θέσεις εργασίας παρά τις επιχορηγήσεις και επιδοτήσεις δημιουργήθηκαν στις χώρες από όπου εισάγονται τα συστήματα και στη χώρα μας έμειναν 1-2 θέσεις εργασίας ανά αιολικό ή φωτοβολταϊκό πάρκο !!  Φυσικά και τα δις ευρώ του ΕΣΠΑ επέστρεψαν στις χώρες όπου εισάγονται τα ¨πράσινα¨ συστήματα - προιόντα
Ο όρος «πράσινα κολάρα», δηλαδή οι εργαζόμενοι και οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες που απασχολούνται σε τομείς της Πράσινης Ανάπτυξης, είναι δημιούργημα του σημερινού Υπουργού ΠΕΚΑ. Κου Γ. Μανιάτη. 

Στις 18/11/2014 το ΥΠΕΚΑ ....
αποφάσισε τη σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για την εφαρμογή Ολοκληρωμένου Δικτύου Ηλεκτρικής Κινητικότητας στη χώρα.  
Επίσης, πριν ένα μήνα περίπου  ο Υπουργός ΠΕΚΑ κος Γιάννης Μανιάτης σε Διεθνές Συνέδριο του ΚΑΠΕ για την προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων σε Δήμους και Επιχειρήσεις, δήλωσε ότι:
¨Στόχος μας, η Ελλάδα να γίνει πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση…¨
¨Υπάρχουν και εκτιμήσεις για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Όλοι συζητούν για 700.000 θέσεις εργασίας τα επόμενα 10 χρόνια….¨
Σε άλλο σημείο 
¨Η Ελλάδα, λοιπόν, σε αυτή τη μεγάλη νέα αγορά που ανοίγεται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, δηλώνει την παρουσία της. Διεκδικεί τη δημιουργία 7.000 νέων θέσεων εργασίας μέσα από την ηλεκτροκίνηση….¨.

Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενες αναρτήσεις (ΕΔΩ). Θυμίζουμε ότι:
Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ηλεκτρικών οχημάτων:
1.     Battery electric vehicles (BEV) με μοναδική πηγή ενέργειας την μπαταρία.
2.     Extended-range electric vehicles (EREV) χρησιμοποιούν την μπαταρία ως κύρια πηγή ενέργειας για ημερήσιες διαδρομές, αλλά χρησιμοποιούν και μηχανή εσωτερικής καύσης με συμβατικά καύσιμα για να επαναφορτίζεται η μπαταρία.
3.     Plug-in hybrid electric vehicles (PHEV), χρησιμοποιούν την μπαταρία ως κύρια πηγή ενέργειας για ημερήσιες διαδρομές, αλλά σε υβριδική λειτουργία, δηλαδή με τη χρήση κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά την αποφόρτιση των μπαταριών.

Ποια είναι όμως η εικόνα σήμερα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ε.Ε ?
Οι πραγματικές πωλήσεις το 2013 με μπαταρία και plug-in υβριδικά οχήματα στην Ε.Ε ήταν 38.617, δηλαδή αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο αγοράς μόλις 0,34% !!!.
Τα πλέον γνωστά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία είναι Nissan Leaf, η Renault Zoe, VW E-Up, η Mercedes Benz Smart, και η Tesla Model S.
Στα Plug-in υβριδικά περιλαμβάνονται το Opel-Vauxhall Ampera το Toyota Prius, Mitsubishi Outlander και ένα Volvo.

Φίλοι αναγνώστες
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη παραμένουν υπερτιμημένα, κοστίζουν περίπου δύο φορές όσο ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή diesel αυτοκίνητο, ακόμη και μετά από τις τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις μέχρι και 8.000 ευρώ σε ορισμένες χώρες.
Οι μόνες χώρες που έχουν δείξει κάποιο ενθουσιασμό για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι  η Νορβηγία και η Ολλανδία.
Αντίθετα, η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, έχει μέχρι στιγμής αποφύγει να προσφέρει επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά οχήματα, και έχει καθιερώσει κίνητρα που περιλαμβάνουν μόνο προνόμια στάθμευσης, άδεια για τη χρήση λεωφορειολωρίδων και ειδική πρόσβαση διέλευσης.

Εμείς δεν καταλαβαίνουμε από κρίση!!!
Ετοιμάζονται πάλι στα πλαίσια της ¨πράσινης¨ ανάπτυξης να ξοδέψουν τα λεφτά του ΕΣΠΑ σε πράσινα αμφιβόλου απόδοσης και αντιπαραγωγικά προγράμματα !!!
Περιμένετε τουλάχιστον να αποκτήσουν ένα σοβαρό μερίδιο στην Ευρωπαϊκή αγορά, να δούμε τι θα γίνει στην Ε.Ε και μετά αποφασίζετε
Η συμβουλή μας
Σπεύδε βραδέως !!!

Σημείωση: Στο ¨κόλπο¨ των δήθεν ¨πράσινων¨ προγραμμάτων και η Ε.Ε !!!
Γι’ αυτό το λόγο οι Βρυξέλλες απαίτησαν και πέτυχαν την απένταξη της Πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου και των έργων ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου από την λίστα των μεγάλων έργων που θα χρηματοδοτηθούν από το νέο ΕΣΠΑ (ΕΔΩ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου