Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Οι … εγκέφαλοι του ΥΠΟΙΚ μπέρδεψαν τα ¨Connected Cars¨ με εισπρακτικά τσιπάκια !!!

Νέα …αριστερή δημοσιονομική προσέγγιση στο αυτοκίνητο!!!
Φόροι κι όποιος αντέξει !!!
Στα πλαίσια αυτά οι εγκέφαλοι του Υπ. Οικονομικών, και για διασφάλιση της εισπραξιμότητας, ξεφούρνισαν και τη νέα …εμπνευσμένη ιδέα περί τσιπαρίσματος των οχημάτων !!

Με βάση τις εξαγγελίες, το σχέδιο θα αφορά σε ηλεκτρονική αποθήκευση πληροφοριών σχετικές με την  ασφάλιση, το ΚΤΕΟ, τα τέλη κυκλοφορίας, τη κάρτα καυσαερίων, κλπ.
Και αν ο στόχος τους ήταν η πραγματική βελτίωση του θεσμού των ΚΤΕΟ ή της ΚΕΚ, που έχουν καταλήξει απλά μηχανισμοί είσπραξης ή έστω ο εξ ορθολογισμός των τελών κυκλοφορίας και του συστήματος ασφάλισης, να το συζητήσουμε. Αλλά δυστυχώς το μόνο που τους απασχολεί είναι η αύξηση των  εσόδων, χωρίς να τους ενδιαφέρει η βελτίωση των συνθηκών οδήγησης, η ασφάλεια των οδηγών, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και η προστασία του περιβάλλοντος.

Μάλλον κάποιος σχετικός - άσχετος θα διάβασε διαγωνίως για τα connected cars και θεώρησε ότι είναι μεγάλη ευκαιρία η άμεση εφαρμογή στην έρημη τούτη χώρα, με προδιαγραφές σχεδιασμένες από αεριτζήδες,  για να γεμίσουν κρυφά και φανερά πουγκιά !!!

Ας δούμε όμως τι είναι τα ...
πραγματικά connected cars:

Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή και, η ψηφιοποίηση του τομέα της κινητικότητας κερδίζει έδαφος. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ο τομέας των τηλεπικοινωνιών, οι εταιρείες τεχνολογίας και της ψηφιακής οικονομίας, συντονίζουν τις προσπάθειές τους για την εξέλιξη των συνδεδεμένων και αυτοματοποιημένων οχημάτων. Στο εγγύς μέλλον, στα οχήματα αυτά θα μειωθεί ο ενεργός ρόλος των οδηγών και με τη βοήθεια εξελιγμένων συστημάτων σάρωσης, τηλεματικής και τηλεμετρίας θα επικοινωνούν με άλλα οχήματα, με τα συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας, τους σταθμούς σέρβις, κλπ. Επίσης, οι επιβάτες θα μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να χρησιμοποιούν το χρόνο τους όπως επιθυμούν.
Στόχος είναι η βελτίωση της οδικής ασφάλειας, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών καυσαερίων, η μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και η παροχή περισσότερης άνεσης στους επιβάτες.

Οι επίσημες συζητήσεις ξεκίνησαν το 2015 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και συνεχίστηκαν τον περασμένο μήνα στη Βαρκελώνη.

Όμως υπάρχουν πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν.
Συνδεσιμότητα: Η αυτοματοποιημένη οδήγηση θα απαιτήσει την αναβάθμιση των συστημάτων επικοινωνίας και καλύτερη αξιοπιστία του δικτύου. Απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις από όλους τους φορείς, προκειμένου να προωθηθεί η ανάπτυξη της απαραίτητης ενισχυμένης σταθερής και κινητής υποδομής.   
Τυποποίηση:
Είναι ζωτικής σημασίας για την έγκαιρη και οικονομικά αποδοτική ανάπτυξη της αγοράς των συνδεδεμένων και αυτοματοποιημένων οχημάτων. Για το σκοπό αυτό, οι βιομηχανίες έχουν συμφωνήσει να χαρτογραφήσουν όλες τις σχετικές δραστηριότητες τυποποίησης που έχουν αναληφθεί, είτε από τη βιομηχανία αυτοκινήτων ή από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, και να καθορίσουν από κοινού τις προτεραιότητες.
Ασφάλεια:
Θα πρέπει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών στις νέες συνθήκες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης οδήγησης και είναι κρίσιμο να διασφαλιστεί ότι όλα τα μέσα μετάδοσης δεδομένων, προς και από τα οχήματα, καθώς και όλη η επεξεργασία των δεδομένων που απαιτείται, να γίνεται με ασφαλή τρόπο.

Θα πρέπει επίσης να συμφωνήσουν σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων για 5G που θα είναι ουσιαστικής σημασίας για συνδεδεμένα αυτοκίνητα αλλά και για όλες τις συνδεδεμένες συσκευές στο μέλλον.
Πρέπει να επιλυθούν νομικά και ηθικά ζητήματα.
Τι γίνεται με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο;
Ποιος κατέχει και λαμβάνει τα δεδομένα που σχετίζονται με τα συνδεδεμένα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα;
Οι κανόνες οδήγησης στην ΕΕ χρειάζονται μια αναθεώρηση;

Μέχρι σήμερα, η βιομηχανία των συνδεδεμένων αυτοκίνητα είναι ακόμα στα αρχικά στάδια: Μέχρι το 2020 το 80% των νέων οχημάτων θα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Όπως είναι φυσικό, η Google, η Apple και η Microsoft έχουν ήδη κάνει τα πρώτα βήματα στην συνδεδεμένη αγορά αυτοκινήτων, παράλληλα σχεδιάζουν νέες στρατηγικές για να κερδίσουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά που αναπτύσσεται.

Αυτά συμβαίνουν αλλού!!!
Στη χώρα μας, οι δικοί μας …αρμόδιοι, κοιμούνται και ξυπνούν με μοναδική σκέψη πώς να μας αδειάσουν τις τσέπες!!!
Πού πας ρε Καραμήτρο !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου