Μεγάλη αναγνωσιμότητα εμφανίζει η ανάρτησή μας με τίτλο ¨Συμφέρει η μετατροπή από βενζίνη σευγραέριο?? ¨
Με βάση και τα ερωτήματά σας, ας επικαιροποιήσουμε λοιπόν ορισμένα από τα στοιχεία που αφορούν στην υγραεριοκίνηση.
1: Το τελευταίο εξάμηνο παρουσιάζεται σημαντική αύξηση στις εγκαταστάσεις υγραερίου σε βενζινοκίνητα οχήματα.
2: Τα δεδομένα με βάση τα οποία έγινε ο υπολογισμός του αρχικού πίνακα, που εμφανίζει το κέρδος από μια ενδεχόμενη εγκατάσταση υγραερίου σε βενζινοκίνητο όχημα, δεν έχουν αλλάξει. Η διαφορά τιμής βενζίνης υγραερίου παραμένει προς το παρόν περίπου η ίδια:
Θυμίζουμε πώς διαβάζεται ο πίνακας:
Στην πρώτη γραμμή αναγράφεται ο αριθμός των ετήσιων χιλιομέτρων που διανύουμε και η πρώτη στήλη την σημερινή κατανάλωση του αυτοκινήτου σε βενζίνη και σε λίτρα/ 100 χιλιόμετρα.
Τα κελιά του πίνακα περιλαμβάνουν το ετήσιο κέρδος σε ευρώ.
Παράδειγμα: Για ένα όχημα που σήμερα καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα και διανύει ετησίως 15.000 χιλιόμετρα, το ετήσιο κέρδος σε περίπτωση μετατροπής θα είναι 852 ευρώ.
3: Παρατηρείται σημαντική μείωση του κόστους εγκατάστασης υγραερίου στα οχήματα. Εμφανίζεται μείωση περίπου 20% από τις τιμές που είχαμε δώσει στην προηγούμενη ανάρτηση.
Οι τιμές τώρα κυμαίνονται από 800 – 2000 ευρώ.
4: Το μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης υγραερίου εμφανίζεται σε οχήματα με κινητήρα V και ο λόγος είναι προφανής. Ορισμένα εξαρτήματα της υγραεριοκίνησης απαιτούνται εις διπλούν.
5: Για το ενεργειακό ισοδύναμο βενζίνης και υγραερίου θα πρέπει να γνωρίζετε ότι: Εάν για να διανύσετε μια διαδρομή καταναλώνετε 10 lt βενζίνης, με υγραέριο θα χρειαστείτε 12 lt.
6: Κάποια προβλήματα που εμφανίσθηκαν σε ορισμένα μοντέλα αμέσως μετά την εγκατάσταση του υγραερίου σχετικά με την λειτουργία της Electronic Control Unit (ECU), ρυθμίζονται εύκολα σε συνεργασία με τον τεχνικό, που έκανε την εγκατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση να προσέχετε πάντα τις προϋποθέσεις που έχουμε επισημάνει και στην προηγούμενη ανάρτηση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου