Από χθες το νέφος, ως προς τις τιμές του Όζοντος (Ο3), ξεπέρασε όχι μόνο τα όρια ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ του κοινού αλλά και τα όρια ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ!!
Να Θυμίσουμε ότι γι’ αυτό το ρύπο τα όρια ενημέρωσης είναι τα 180μg/m3 και τα όρια συναγερμού τα 240μg/m3 (υπέρβαση για 3 συνεχόμενες ώρες). Με βάση λοιπόν το δελτία τύπου του ΥΠΕΚΑ στις 17/7/2011 οι τιμές του Ο3 σε περιφερειακούς σταθμούς, όπως της Ν. Σμύρνης και στους Θρακομακεδόνες, μετρήθηκαν πάνω από τα 240μg/m3.
Στο παρελθόν και σε τέτοιες καταστάσεις, η πολιτεία ενεργοποιούσε την εφαρμογή των εκτάκτων μέτρων, τα οποία περιλάμβαναν απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των οχημάτων, περιορισμό στην κατανάλωση καυσίμου στις βιομηχανίες, περιορισμούς στη διακίνηση των καυσίμων κλπ.
Τώρα γιατί η πολιτεία περιορίζεται σε απλές συστάσεις και συμβουλές??
Τα όρια συναγερμού
