Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αστείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αστείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΔΙΑΙΤΑ


Μετά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, σκεφτήκαμε να συνδράμουμε με προτάσεις, για να ¨πηδήξουμε¨ το χειμώνα (γνωστό άσμα του Νιόνιου), που μας βρήκε καλοκαιριάτικα.
Φίλοι κι αδέρφια, αν δεν το έχετε συνειδητοποιήσει, οι τέσσερεις εποχές του έτους έγιναν μια! Χειμώνας! Ούτε ο Chuck Norris  δεν το είχε καταφέρει. Πιστεύω να ξέρετε ποιος είναι ο Chuck Norris.
Είναι αυτός που όταν ο Θεός έδωσε στον Μωυσή τις 10 εντολές χαραγμένες σε πέτρινες πλάκες, ο Chuck Norris  τις είχε ήδη σε flashάκι.
Είναι αυτός που ξέρει «ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος».
Είναι αυτός που μπορεί να κάνει τα κρεμμύδια να κλαίνε.
Είναι αυτός που φέρνει εξάρες με ένα ζάρι. κλπ

Τι κλιματική αλλαγή –φαινόμενο θερμοκηπίου – αύξηση της θερμοκρασίας και κουροφέξαλα! Κρυώνω, τουρτουρίζω!! Φέρτε μου CO2 να αναπνεύσω!
Όχι.. όχι, ..το ξέχασα! και αυτό τώρα φορολογείται!!  Η γκαζόζα και η σαμπάνια, αν δεν το καταλάβατε, έχουν τον ίδιο φόρο!. 
Μήπως σας έχει περάσει από το μυαλό, ότι παίζουν με τα νεύρα μας, μπας και πάθουμε νευρική ανορεξία????. Λογικό σενάριο μου ακούγεται!!

Λοιπόν, για να μην σας πέσει βαριά η δίαιτα που ακολουθεί, σχεδιάσαμε μια περίοδο προσαρμογής.
PLAN A:
Κίνηση πρώτη, μετατρέπουμε τα πιρούνια όπως στη φωτό, έτσι έχετε αμέσως 50% μείωση του προϋπολογισμού για διατροφή. Σε επόμενο βήμα, αν δεν τα βγάζουμε πέρα, λυγίζουμε άλλο ένα δόντι και στο τέλος το κρύβουμε, σε μέρος χωρίς υγρασία, για να μην σκουριάσει.

Τώρα τα δύσκολα!
PLAN B:
Ξεσκονίσαμε, τα βιβλία του Μαμαλάκη, της Βέφας, της Μπαρμπαρήγου αλλά τα αναγραφόμενα αφορούν σε άλλες εποχές, πριν πολλά πολλά χρόνια, ….  2-3 και βάλε. Προς το παρόν το πιο φθηνό, μέχρι να ιδιωτικοποιηθεί και αυτό, είναι το νερό.
Πάνω σε αυτό καταρτίσαμε το παρακάτω gourmet μενού.

Τρύπα στο νερό
Γεμίζουμε με νερό το δάκτυλο από ένα πλαστικό γάντι κατά προτίμηση αυτό του δείκτη ή … κάτι παρόμοιο, βάζουμε και ένα ξυλάκι από σουβλάκια που τρώγαμε παλιά (πιστεύω να τα έχετε κρατήσει για ενθύμιο) και το χώνουμε για 3-4 ώρες στην κατάψυξη. Είναι το ¨νεροσούβλακο¨. Σερβίρετε χωρίς ¨απ’ όλα¨ αλλά και  χωρίς πίτα.
Νερό και αλάτι
Για όσους δεν υποφέρουν από
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...