Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!


 
ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ
ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑ

Στίχοι: Γιώτα Βασιλακοπούλου
Μουσική: Κωστής Ζευγαδέλλης
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Πέτα

(Το τραγούδι αυτό έχει γραφτεί για το ομώνυμο ντοκιμαντέρ για τους κωφούς και την ελληνική νοηματική γλώσσα. Ας προσπαθήσουμε να μάθουμε ή έστω να καταλάβουμε τι βιώνουν οι συνάνθρωποι μας.)


Φύσηξε και πέταξε λόγια στο κατώφλι
άνεμος φτεράνεμος που δεν έχει όψη
Σήκωσε τα κύματα σκόρπισε συνθήματα
άλλαξε τους χάρτες μου τόσο ξαφνικά

Τα δικά μου λόγια έχουν κάτι απ το κύμα που παλεύει
Δες τα χέρια μου πως κάνουν
δες ψηλά τις λέξεις φτάνουν
τα δικά μου λόγια...
Τα δικά μου λόγια...

Δες τα χέρια μου πως μπλέκουν
νήμα οι σκέψεις πως το πλέκουν
τα δικά μου λόγια
Λόγια της σιωπής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...