Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Άλλα τα μάτια του αυγού και άλλο το φιλέτο

Τρώγοντας … από την TV, έρχεται η όρεξη 

Ευτυχώς να λέτε που είναι και οι εκπομπές μαγειρικής σε όλα τα κανάλια της TV και χορταίνουμε αλλιώς τι θα κάναμε??
Εγώ έχω .. φάει κόλλημα με το Master Chef του MEGAλου καναλιού. Κάθε βράδυ στον καναπέ με ένα μικρό κουταλάκι και ένα πιρουνάκι έπαιζα και γω το ρόλο του Σκαρμούτσου. Μέχρι και αυτοκόλλητα τατουάζ είχα βάλει παντού ακόμη και στο κούτελο.
Δοκίμαζα τα πιάτα διαδραστικά κρατώντας και χαρτομάντιλα για να σκουπίζω τα σάλια, που ενίοτε έτρεχαν από το στόμα, ένα μπουκάλι νερό του 1+1/2 λίτρου για να βοηθώ την κατάποση και μια κουμούτσα ψωμί για την παπάρα στο τελος.
Μπορεί να μην ήξερα τι σκ@τ@ ήταν αυτά τα υλικά που χρησιμοποιούσαν, γιατί στην μνημονιακή εποχή τα must είναι μόνο τα όσπρια, αλλά μου άρεσαν σαν …ακρόαση. Το μόνο που με στενοχωρούσε ήταν οι μικρές μερίδες, σαν κουτσουλιές, στο πιάτο και πάντα είχα την αγωνία να προλάβω καμιά μπουκιά (κατάποση αλα γλάρος) πριν το χλαπακιάσουν οι κριτές.

Φίλοι,
έχω γίνει expert στο να κόβω το φιλέτο και το ψάρι , αλλά επειδή αυτά μας τελείωσαν, εφαρμόζω τις τεχνικές στο ψωμί.
ΜΕΓΑΛΕΙΑ....
σας λέω!!!!
Ουδέν καλό αμιγές κακού!! Το κόλλημά μου αυτό μου άφησε κουσούρια. Εκτός από το πολύ νερό που έπινα, με αποτέλεσμα όλη νύχτα να σηκώνομαι για κατούρημα, έπαθα και την νόσο των κριτών!!! Δηλαδή μεταλλάχθηκα σε Σκαρμούτσο Νο 2.

Αυτό όμως ήταν και η αιτία του παρακάτω πραγματικού, και όχι τηλεοπτικού επεισοδίου, με το έτερον ήμισυ.
Χθες λοιπόν το μεσημέρι είχε τηγανίσει δυό αυγά μάτια και γω με την εμπειρία του master chef άρχισα να δοκιμάζω μπουκίτσες, σαν να έτρωγα χαβιάρι.
Πρώτη παρατήρηση για την εμφάνιση.
Τα μάτια αλληθωρίζουν! Λείπει η φαντασία!
Θα μπορούσες να το συνοδεύσεις και με ένα πουλάκι - τσίου
Συνέχισα…
Δεν έχουν ένταση
Χάθηκαν τα αρώματα
Το αλάτι δεν ακούγεται
Τα μπαχαρικά έχουν ξεθυμάνει
Η οξύτητα του λαδιού παραπέμπει σε γράσο
Και ολοκλήρωσα,
την επόμενη φορά θα σε προτείνω για αποχώρ…..
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη φράση και όλα τα αυγά μάτια της οικογένειας εκσφενδονίστηκαν πάνω μου.
Φίλοι,
Αν δείτε στο καρναβάλι ένα ντυμένο ¨αυγά μάτια¨ θα είμαι εγώ, γιατί κολλήσανε πάνω μου και δεν μπορώ να τα αφαιρέσω.
Φυσικά δεν μιλάμε πια με το έτερον ήμισυ.
Τη νύχτα μόνο με άγρια φωνή, χρησιμοποιώντας και τις πατούσες για σπρώξιμο, λάλησε άπαξ:
- Άλλαξε πλευρό...Ροχαλίζεις!!!
- Γιατί στο άλλο τι νομίζεις πως παίζει... Πάριο???
Απάντησα
και έτσι συνεχίζεται η κοινή μνημονιακή διαβίωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...