Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Εσείς μιλάτε με την τηλεόραση;

Τους καμάρωνα και θυμήθηκα τη συγχωρεμένη τη γιαγιά μου. Να στέκεται απέναντι στην πρώτη της ασπρόμαυρη τηλεόραση που της είχαμε κάνει δώρο. Εκείνη την τεράστια σαν μπαούλο με τρία όλα κι όλα κουμπιά. Εποχή «Πέιτον Πλέις». Της ήταν αδύνατον, λοιπόν, να εννοήσει ότι η τηλεπαρουσιάστρια Νάκη Αγάθου δεν άκουγε όσα έλεγε η γιαγιά μου και της φερόταν με όλους τους κανόνες ευγενείας. «Καλησπέρα σας κυρίες και κύριοι» έλεγε η Νάκη. «Καλησπέρα κορίτσι μου» απαντούσε η γιαγιά και συμπλήρωνε «Ευγενέστατο κορίτσι η Νάκη».

Να! Έτσι έχω καταντήσει καλοκαιριάτικα. Καταναλώνω τόση ποσότητα μπουρδολογίας από την κυβερνώσα μας αριστερά -ενώ το σύμπαν καίγεται- που συχνά συλλαμβάνω τον εαυτό μου, ως γριά, να συνομιλώ με την οθόνη. Θα σας μεταφέρω τον πλέον πρόσφατο διάλογό μου. Τι άκουγα, τι μονολογούσα...

Λαφαζάνης: «Για την έκδοση νέου νομίσματος, ως συναλλαγματικά αποθέματα θα μπορούσαν ν' αξιοποιηθούν τα 35 δισεκατομμύρια που βρίσκονται στις τράπεζες ως καταθέσεις, πέραν των δεκάδων δισεκατομμυρίων που βρίσκονται σε θυρίδες». (Τι λες ρε μεγάλε! Μαζί τα βγάλαμε; Επειδή εσάς άνοιξε ο κώλος σας στο «Να το εξετάσουμε» και στον «Αγώνα» από καρέκλας;). Συμπλήρωσε δε, ότι «Η πλειοψηφία έχει αναγάγει το ευρώ σε θρησκευτικό δόγμα». (Ποιος τα λέει αυτά; Ο πιο ...
«θρησκευτικός δόγμα» πολιτεύματος-πεθαίνεις!).

Ο Αριστείδης Μπαλτάς επέμενε ότι θα μπορούσε έξω από τις τράπεζες που ήταν οι ουρές να υπήρχε τραπεζάκι με δυο μέλη του ΣΥΡΙΖΑ που θα έδιναν ένα μπουκαλάκι νερό και θα τηρούσαν σειρά προτεραιότητας. (Αυτές οι «ευαισθησίες» σας μάραναν! Εγώ λέω να έστελνε ο ΣΥΡΙΖΑ και πουτάνες μήπως κατά τη διάρκεια της αναμονής έπιανε κανέναν γέρο κανένα μεράκι για συνεύρεση… Γαϊδούρια! Που έχετε μούτρα!).

 Ο Αντ. Νταβανέλος έκανε πρόταση για γενική απεργία διαρκείας. (Παλιά μας τέχνη κόσκινο. Η συνεισφορά της αριστεράς στην Ελλάδα διαχρονικά). Νάσος Ηλιόπουλος: «Δεν γίνεται να έχουμε επικεφαλής στη διαπραγματευτική ομάδα τον κ. Χουλιαράκη που είναι πιο τρόικα από τρόικα». (Βάλτε τον Λαφαζάνη που δεν είναι... Να σας καμαρώσω) και συνέχισε «Είμαστε σε σημείο όχι αδιεξόδου αλλά πνιγμού και μέσα από το συνέδριο πρέπει να δούμε πώς θα απεγκλωβιστούμε». (Όλα γιαβάς-γιαβάς... Σκάσε και κολύμπα, ρε! Μαζί μας. Βάρκα! Μια βάρκα!).

Νάντια Βαλαβάνη, αναφερόμενη στο θέμα της μαμάς της «Με αφήσατε να τα βγάλω πέρα μόνη μου». (Κλασική αριστερά συντεταγμένη… Η πονεμένη Νάντια! Μαζί τις έχουμε τις μάνες; Τις καταθέσεις;).

Κώστας Ήσυχος: «Συντεταγμένο σχέδιο απεμπλοκής από το μνημόνιο». (Τώρα ξύπνησε ετούτος! Μιλήστε του γλυκά στην αρχή! Μην του έρθει απότομα! Μου θέλει και συντεταγμένο σχέδιο απεμπλοκής… Ανάθεμα την ώρα σας!).

Ο Γ. Μηλιός τάχθηκε υπέρ του διαρκούς συνεδρίου καταγγέλοντας το μνημόνιο ως «Καταστροφική λιτότητα για τους πολλούς και αύξηση της κερδοφορίας του κεφαλαίου» (Μηλιός ως ΜΗ κεφάλαιο. Να και οι πλακίτσες! ).

Ο Πάνος Σκουρλέτης μίλησε για «υποτίμηση των δυσκολιών καθώς και για κατάρρευση βεβαιοτήτων, όπως εκείνης ότι η ελληνική στάση πληρωμών θα προκαλούσε οικονομικό ντόμινο». (Τώρα το κατάλαβες; Μακάκα! Και τι να σε κάνω εγώ τώρα; Άι σιχτίρ! Ξύπνησε και ο Σκουρλέτης που δεν είχε αφήσει κανάλι για κανάλι να περιφέρει τη ξινίλα του.

Άσε με! Βγαίνω έξω. Δεν μπορώ. Δεν μπορώ σου λέω. Θα πάθω εγκεφαλικό κι έχω και μικρό παιδί να μεγαλώσω. Πού πάω; Τι σημαίνει πού πάω; Ούτε και γω ξέρω πού πάω. Έξω! Βγαίνω έξω)... Κάπως έτσι... Κάθε μέρα, κάπως έτσι. Α ρε γιαγιά! «Ευγενέστατο κορίτσι η Νάκη»… Εμείς τραβάμε κάτι μούντζες στην τηλεόραση. Ξεγυρισμένες! Μάλλον «συντεταγμένες» και ευθύβολες...

Υ.Γ: Γράψτε μου και τους δικούς σας διαλόγους. Ας ξεσπάσουμε... συντεταγμένα! 

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=42361

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...