Με την απόφαση με αρ. πρωτ. οικ 206593, στις 30/12/2011 του Υπουργού ΠΕΚΑ, ανακλήθηκε η προηγούμενη απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων της υποθαλάσσιας αρτηρίας ή αρτηρίας διαμπερούς κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης και έτσι δόθηκε και επίσημα το τέλος στο αμφιλεγόμενο αυτό έργο!
Για ιστορικούς λόγους: Το αίτημα για την ανάκληση στην αρμόδια υπηρεσία, όπως αναφέρει η απόφαση, έγινε στις 6.12.2011 από το Γενικό Γραμματέα ΥΠΕΚΑ, με συνημμένο το από 7.10.2011 έγγραφο του Υπουργού Μεταφορών Επικοινωνιών και Δικτύων .
…. αντί επικήδειου:
Η υποθαλάσσια αρτηρία ή αρτηρία διαμπερούς κυκλοφορίας (όπως μετονομάστηκε αργότερα) ήταν το δεύτερο μεγάλο έργο για το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, Oι πρώτες μελέτες εμφανίστηκαν πριν από το 1990, όταν απορρίφθηκε η λύση του μπαζώματος της παλιάς παραλίας μετά τις αντιδράσεις για την αλλοίωση, σ’ αυτή την περίπτωση, της ιστορικής φυσιογνωμίας της πόλης.
Tο έργο είχε εξαγγελθεί από πολλές κυβερνήσεις, και η κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας θεωρείτο ένα ξεχωριστό έργο για τη Bόρεια Eλλάδα. Περιλάμβανε υποθαλάσσια σήραγγα, ράμπες πρόσβασης, κόμβους σε κρίσιμες θέσεις και θα γινόταν πολεοδομικές επεμβάσεις και αναπλάσεις των επιφανειακών χώρων. H αρτηρία θα συνέδεε τη νέα δυτική είσοδο με την παραλιακή λεωφόρο M. Aλεξάνδρου. Tο συνολικό μήκος της ήταν 3.780 μέτρα και το μήκος της υποθαλάσσιας σήραγγας 1.240 μέτρα.
Tο έργο, που επρόκειτο να γίνει με παραχώρηση χρήσης (εθνικά, κοινοτικά κονδύλια, ιδιωτική χρηματοδότηση και δανειακά κεφάλαια), θα κόστιζε 300 εκατομμύρια ευρώ.
…. ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ!
Για ιστορικούς λόγους: Το αίτημα για την ανάκληση στην αρμόδια υπηρεσία, όπως αναφέρει η απόφαση, έγινε στις 6.12.2011 από το Γενικό Γραμματέα ΥΠΕΚΑ, με συνημμένο το από 7.10.2011 έγγραφο του Υπουργού Μεταφορών Επικοινωνιών και Δικτύων .
…. αντί επικήδειου:
Η υποθαλάσσια αρτηρία ή αρτηρία διαμπερούς κυκλοφορίας (όπως μετονομάστηκε αργότερα) ήταν το δεύτερο μεγάλο έργο για το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, Oι πρώτες μελέτες εμφανίστηκαν πριν από το 1990, όταν απορρίφθηκε η λύση του μπαζώματος της παλιάς παραλίας μετά τις αντιδράσεις για την αλλοίωση, σ’ αυτή την περίπτωση, της ιστορικής φυσιογνωμίας της πόλης.
Tο έργο είχε εξαγγελθεί από πολλές κυβερνήσεις, και η κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας θεωρείτο ένα ξεχωριστό έργο για τη Bόρεια Eλλάδα. Περιλάμβανε υποθαλάσσια σήραγγα, ράμπες πρόσβασης, κόμβους σε κρίσιμες θέσεις και θα γινόταν πολεοδομικές επεμβάσεις και αναπλάσεις των επιφανειακών χώρων. H αρτηρία θα συνέδεε τη νέα δυτική είσοδο με την παραλιακή λεωφόρο M. Aλεξάνδρου. Tο συνολικό μήκος της ήταν 3.780 μέτρα και το μήκος της υποθαλάσσιας σήραγγας 1.240 μέτρα.
Tο έργο, που επρόκειτο να γίνει με παραχώρηση χρήσης (εθνικά, κοινοτικά κονδύλια, ιδιωτική χρηματοδότηση και δανειακά κεφάλαια), θα κόστιζε 300 εκατομμύρια ευρώ.
…. ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου