Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Γιορτινές ¨ειδήσεις¨, που μας … συγκλόνισαν

·       Ένα φύλλο κάνναβης στα οπίσθια της Rihanna (αρχική φωτο)
Ίσως ο πιο σωστός τίτλος θα ήταν ¨όταν καπνίζει ο λουλάς¨.
·       Η Τζούλια Αλεξανδράτου τρώει σούσι στη Βιέννη
Φαίνεται ότι άλλαξε συνήθειες και το έχει ρίξει στο ωμό … ψάρι
·       Ελεονώρα Μελέτη: «Έχω ανασφάλεια μήπως ο σύντροφός μου με θεωρεί ξενέρωτη»
Σώωωπα!!!!
·       Τζένη Μπαλατσινού: «Προσπαθούμε να σταθούμε στα πόδια μας»
Οι εργαζόμενοι να δεις….
·       Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Θα....
το πάρω το κορίτσι!»
Στα …. (συγνώμη αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ)
·       Βασιλική Ανδρίτσου: «Δεν με ενδιαφέρει να κάνω την ωραία»
Μην το ξαναπείς!!! …Ενδιαφέρει εμάς!!! (ποια είναι πάλι ετούτη?? Έχω χάσει επεισόδια…)
·       Η Χριστίνα Παππά είναι και πάλι single
Ακούει κανείς?????
·       Γιώργος Σαμπάνης: Η μοναξιά είναι σαν τα φύκια…
Γιατί όχι σαν τα κρεμμύδια ή σαν τις πατάτες ή έστω σαν τα σπαράγγια (πιο gourmet)???
·       Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Κάθε Κυριακή έχω μεγάλη αγωνία»
Ντορέττα μου, εμείς όλη τη βδομάδα, το μήνα, το χρόνο κλπ

Πάω να …δω  Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή, για να στανιάρω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...