Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Μικρές … καθημερινές ιστορίες


Μια πρόταση για την κυβέρνηση:
Την Πέμπτη 13/12 παίρνουμε τη δόση!
35.000.000.000 ευρώ/10.000.000 Έλληνες = 3.500 ευρώ έκαστος!!
Τα μοιράζει και ξεκινούμε τα γλέντια και τα πανηγύρια!!!
Ποιος είδε την ΠΑΟΛΑ και δεν την φοβήθηκε….
Μέχρι τις 22/12/2012, ποιος ζει και ποιος πεθαίνει….
Και
Μην ξεχάσετε επίσης καλού κακού προγραμματίστε  ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, για την επόμενη της Doomsday, με το ερώτημα ¨ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ???¨

Φίλοι αναγνώστες
Εμείς έχουμε προετοιμαστεί για κάθε καταστροφή, με ότι έχουμε ζήσει τα τρία τελευταία χρόνια. Εγώ όμως είμαι και μεγάλος γκαντέμης!!! Δείτε τι μου έτυχαν μέσα σε μια μέρα!!!

1: Πρωί πρωί ξεκινώ για τον ΕΟΠΥΥ να ρωτήσω τι δίνει η ασφάλεια σε περίπτωση εγχείρησης.
Ξέρετε τι μου απάντησε ο αρμόδιος??
¨Το DVD του Grey's Anatomy για να μάθω να την κάνω μόνος μου¨.

2: Γυρνάω σπίτι, γιατί περίμενα να φέρουνε λίγα λίτρα πετρέλαιο θέρμανσης και κρατούσα.....
μια θέση για να παρκάρει το βυτίο.
Νάσου λοιπόν ένας φουριόζος και χώνει το αμάξι του.
¨Κύριε μη παρκάρετε εδώ¨ λέω ευγενικά ¨θα έρθει το βυτίο για το πετρέλαιο¨ Που να με πιστέψει …!!!
¨Ωραίος φίλε γελάσαμε! Να βάλω κι εγώ -μη παρκάρετε βάζει το έλκηθρο ο Άγιος Βασίλης¨ !

3: Ανεβαίνω πάνω και από τα νεύρα μου της λέω ¨χωρίζουμε.!! Φεύγω!!¨. Ακούω ένα μπαμ. Ωχ, λέω, αυτοκτόνησε. Γυρνάω και είχε ανοίξει σαμπάνια

Και για το φίλο που ρωτάει συνέχεια μέσω google τι θα πει GPS, η σωστή απάντηση είναι:
GPS = G.amoto P.ou S.trivo ?

Τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε ότι το μεγαλύτερο USB στον κόσμο σε χωρητικότητα είναι ...τ' @ρχ_δι@ του Έλληνα....
Αλλά,
επειδή η ζωή συνεχίζεται και μάλλον θα συνεχισθεί,
ακούστε τη MERCEDES SOSA στο καταπληκτικό τραγούδι
Sólo le pido a Dios
(I only ask of God)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...