Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΑ ΑΚΡΑ


Του συνεργάτη SISIFUS.
    
    Επιμήκυνση, διείσδυση, οργασμός στην κυβέρνηση για τα νέα μέτρα, πόνος, αίμα, δάκρυα και …ιδρώτας, βία ψυχολογική, βία σωματική, η διαφήμιση του παιχνιδάδικου  (που πάς ξεβράκωτο, παιδί μου) και τα «παιχνίδια» επί συλληφθέντων, το κυνήγι του κέρματος (δραχμή, ευρώ, δεν έχει σημασία γιατί θα βρεις και από τα δύο στα ρέστα που σου δίνουν), το αναμάλλιασμα, το απλανές βλέμμα, το «χάσιμο»,  είναι τα νέα δεδομένα που διέπουν την καθημερινότητά μας!!!!Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα, αυτό το σκηνικό, κάτι μου θυμίζει!!!!

     Ξεκινώντας από τις λέξεις (ως άνω) που χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τα ΜΜΕ και φτάνοντας στην εικόνα  (αναμάλλιασμα, βλέμμα, ξεβρακωσιά), διαγράφεται μια πορεία που παραπέμπει ολίγον σε PIER PAOLO PASOLINI και πιο συγκεκριμένα στο SALO ή 120 ημέρες στα Σόδομα!!!! 
Οι «τετράδες» του βέβαια .....
έχουν αντικατασταθεί από «τριάδες» (συγκυβέρνηση, εισαγόμενο τρίο) αλλά και πάλι η δουλειά γίνεται!!!!

    Σαδισμός, εμπαιγμός, εξευτελισμός, ερωτισμός, αφέντες και δούλοι, φασισμός, καταναλωτισμός, παιχνίδια εξουσίας!!!! Όποιος αντέχει, ας το δει!!!!! Εκεί καθρεφτίζεται ένα μεγάλο μέρος της πραγματικότητάς μας!!!!!

Ποιός να μου το έλεγε ότι αυτή η αίσθηση που άφηναν οι αποκρουστικές σκηνές της ταινίας, θα επέστρεφε για να μου τις θυμίσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...