Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Η λίστα Φαλσιαν(άκη)


Κοπέλια!!!!
Μας δουλεύουνε ψιλό γαζί!!!!!!

Του συνεργάτη Sadolos
Εδά προχτές, είπα να πάω και γω κυνήγι.  Ήντα τόθελα ο κακομοίρης….
Γροίκα να δεις ήντα παθα!!!!
Εμόλαρα τσι σκύλους μπας και βρούνε τη σκάρμη του λαγού και γω κατσα σε μια αχιμάδα και με τσιμπούσανε κι ασπάλαθοι.  Εσβουρίζανε κι ανεμογεννήτριες από πάνω από τη κεφαλή μου και είπα να βγάλω από το ντρουβά το λαπιτόπι να σου γράψω.
Με το πού πάτησα το ON, ββββββζζζζζζζζζζζ μού ρθε φλασιά, που λέει και το κοπέλι μου, αλλά εμένα ήτανε κανονική!! Ένα φλασάκι , βαρύ σα κειονέ τσι φωτογραφίας, μού πεσε στη κεφαλή!! Ένας κόρακας μου το μόλαρε κακομοίρη!!! Παραλίγο η κεφαλή μου να γίνει με θύρα USB.
Το περιεργάστηκα και κατάλαβα ντελόγο ήντα χε συμβεί, γιατί αποβραδίς είχα ακούσει την Όλγα, το Γιάννη και το Παύλο.

Σύντεκνε,
αυτό μάλλον το άρπαξε κανένα περιστέρι στο Σύνταγμα, γιατί είπανε ότι οι αρμόδιοι το πετούσανε ο γις τ΄ αλλού (ευτυχώς μπάρε που δεν εβγάλανε τα μάτια ντος), μετά μάλλον το τσίμπησε κανένας γλάρος, πέρασε τα σαράντα κύματα και τελικά κατέληξε στο κόρακα και αυτός το παραίτησε στη κεφαλή μου πάνω!!!

Το βάζω στο λαπιτόπι και.......
όπως το ΄χα ψιλλιαστεί!!!
HSBC !! Ήτανε εκειονά που ψάχνανε με τσι λίστες από την Ελβετία!
Το μελέτησα αλλά τζίφος! αυτή δεν είναι η λίστα Φαλσιανί, αλλά η λίστα Φαλσιανάκη!!!
Τα ονόματα που είναι μέσα είναι: Μερικών χωριανών (…καλά κοπέλια) και οι υπόλοιποι είναι βοσκοί από το Λασίθι, το Ηράκλειο και τα Χανιά και τσι ποιο πολλούς τσι γατέω.  Τα αρχικά των χωριανών μου είναι: Α.Μ, Β.Η, Χ.Ν, Μ.Α, Λ.Σ, Δ.Γ και Κ.Ν. για να μη λες ότι σου λέω ψόμματα.  Οι ¨μάγκες¨ κάθε χειμώνα εμολέρνανε στην Ελβετία και μου λέγανε ότι είχανε πάρει συμισακό ένα λιόφυτο στσι Άλπεις και πηγαίνανε να το ραβδίσουνε και γω ο χαζός τσι πίστευγα!!!. Εδά δα τσι ποσεινάξω!!!
Ας μη κεράσουνε ρακή το βράδυ και να φέρουνε και μια τσαντιά κεθροκεφαλές και θα δεις ήντα θα τοσε κάμω !!!!

Κοπέλια και ας μη σας εγατέω
Να ανεστοράστε ό,τι στο μέλλον, πρώην μέλη υπουργικών συμβουλίων του ΠΑΣΟΚ και άλλοι, θα ...συνεδριάζουνε στο Κορυδαλλό!!

και
Γελάτε γιατί δε τη βγάζουμε καθαρή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...