Για όσους μιλούν για επιπλέον κίνητρα –
επιδοτήσεις και βιάζονται να γεμίσουν την Ελλάδα με φωτοβολταϊκούς σταθμούς
φόρτισης μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων και μάλιστα με χρήματα του ΕΣΠΑ, τη
στιγμή που ακόμη δεν τα είδαμε σε μαζική παραγωγή!!!
Με
το ερώτημα ¨Ποιος σκότωσε το ηλεκτρικό
αυτοκίνητο;¨, η Toyota έκανε
γνωστό ότι δεν θα κυκλοφορήσει μαζικά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο mini e-car, eQ, όπως είχε
προγραμματισθεί.
Ο λόγος: Δεν υπάρχει ζήτηση γι 'αυτό, ενώ η τεχνολογία των μπαταριών σήμερα, αδυνατεί να παράσχει συγκρίσιμα στοιχεία με αυτά των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη, πετρέλαιο ή αέριο) .
"Οι τρέχουσες δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας», δήλωσε η .......
αντιπρόεδρος της TOYOTA Takeshi Uchiyamada . Έτσι, η κατασκευάστρια
εταιρεία θα επικεντρωθεί στην παραπέρα εξέλιξη των υβριδικών οχημάτων.Ο λόγος: Δεν υπάρχει ζήτηση γι 'αυτό, ενώ η τεχνολογία των μπαταριών σήμερα, αδυνατεί να παράσχει συγκρίσιμα στοιχεία με αυτά των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη, πετρέλαιο ή αέριο) .
"Οι τρέχουσες δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας», δήλωσε η .......
Επίσης:
Μια εικόνα χίλιες λέξεις!!!
Ή απλά μαθήματα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) και
ηλεκτρικών οχημάτων.
Από: http://www.epaw.org/ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου