Στην ανάρτηση στις 8/11/2011 με τίτλο: ¨ΗΛΕΚΤΡΙΚΑΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: όχι σε βιαστικές αποφάσεις¨, επισημαίναμε, με βάση αυτά που λένε οι ίδιοι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ότι:
¨..Επομένως, όσον αφορά στη χώρα μας, οι αρμόδιοι για τη λήψη των αποφάσεων δεν πρέπει να βιαστούν τη στιγμή που πολλά βασικά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. Σε κάθε περίπτωση τα κίνητρα, που σήμερα υπάρχουν για την αγορά και την χρήση τέτοιων οχημάτων, μπορούν να χαρακτηρισθούν ικανοποιητικά.
¨Ας μη γεμίσουμε τη χώρα με σταθμούς επαναφόρτισης (…φωτοβολταïκούς??) και μάλιστα με κρατικές επιχορηγήσεις, χωρίς να έχει καθορισθεί το μίγμα τεχνολογιών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις μπαταρίες ή ακόμη χειρότερο, χωρίς να ¨υπάρχουν¨ ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε προσιτές και ανταγωνιστικές τιμές…¨.
Όμως πριν στεγνώσει το μελάνι, ο Υφυπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης, στον χαιρετισμό του στην παρουσίαση του προγράμματος "Έξυπνα Δίκτυα σε 5 νησιά του Αιγαίου" στις 24/11/2011, ανακοίνωσε ότι:
¨…Ανάμεσα στις βασικές προκλήσεις για την ανάπτυξη των Έξυπνων Δικτύων είναι και η προετοιμασία για τα ηλεκτρικά οχήματα - λαμβάνοντας υπόψη ότι τα Έξυπνα Δίκτυα πρέπει να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες όλων των καταναλωτών. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα ηλεκτρικά οχήματα και την αναμενόμενη μαζική εξάπλωσή τους τα επόμενα χρόνια με στόχο την μείωση των εκπομπών στις μετακινήσεις και την διαγραφόμενη διαχείριση και συμμετοχή τους στην ισορρόπηση και υποστήριξη του δικτύου λόγω και του διασπαρμένου χαρακτήρα τους, γεγονός που θα αποτελέσει μια σημαντική πρόκληση για το μέλλον των δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας. Η Γενική Γραμματεία Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής του ΥΠΕΚΑ με γνώμονα την ανάγκη ταχείας διείσδυσης νέων ενεργειακών τεχνολογιών στις μεταφορές, με σημαντική εγχώρια προστιθέμενη αξία και φιλο-περιβαλλοντικό προσανατολισμό, στις 20 Σεπτεμβρίου 2011 συνέστησε και συγκρότησε Επιτροπή για τη διερεύνηση τρόπων ανάπτυξης και διείσδυσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη χώρα. Οι προτάσεις της επιτροπής αναμένεται να κατατεθούν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2011…¨..
Τα προγράμματα εξόδου από τη σοβαρή οικονομική κρίση που βιώνουμε, έστω και με τους τεχνοκρατικούς όρους, πρέπει να έχουν το μικρότερο δυνατό κόστος και το μεγαλύτερο δυνατό όφελος. Ακροβατισμοί, με την υλοποίηση προγραμμάτων αμφιβόλου αποτελέσματος, θα έχουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.
Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή η υποδομή και τα δίκτυα για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, όπως και να το κάνουμε, δεν μπορεί να ισχυρισθεί κάποιος ότι είναι στις άμεσες ανάγκες του Ελληνικού λαού!
Ίσως η Ελβετία να προσφέρεται περισσότερο για τέτοιου είδους πειραματισμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου