Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Φωτιά στα μπατζάκια μας !!!

Η Τρόικα μας έκανε να μην έχουμε σάλιο
και μες στην τσέπη μας ευρώ να μην υπάρχει άλλο

Του συνεργάτη SADOLOS:
Κακομοίρη μου επάτησα το κουμπί ¨οριστική αποστολή¨ για τη φορολογική μου δήλωση, είδα το εκκαθαριστικό και επόμεινα σύξυλος!!!! Ένα κουβά απόπλυμα μού ριξε ο ¨σάρακας¨ για να συνέλθω!!!
Πέ μου και γλήγορα, ήντα θα κάνω να την επάρω οπίσω!!!!
Εγώ ορέ ήπαιρνα οπίσω 100-200 ευρουλάκια για τσι ρακές μου στο καφενέ και εδά λέει ότι θα πλερώσω 1500 και από πάνω!!!!!!
Εκουζουλαθήκανε???
Σύντεκνε είμαι ¨ταπί και τσιτωμένος¨!!!
Ένα ραβδιστικό έχω και λέω να το σκοτώσω, να ξεπληρώσω μπάρε καμιά δόση, αλλά μετά το χειμώνα στο μάζωμα των ελιώ θα πρέπει να ξαναρχίξω το κατσούνι και τη ντέμπλα (… manual).
Αλλά δεν είμαι αμοναχός!! Από ότι βλέπω όλοι οι........
χωριανοί είναι ξετρουμισμένοι με τα εκκαθαριστικά και μαζεύουνε τα μπογαλάκια για να τη κάνουνε με ελαφρά ζάλα στα μητάτα!!
Ανε βρούνε τη σκάρμη μας οι εφοριακοί στα όρη, να μας εφτύξουνε!
Όλη μέρα γλακούμε!! Τζιρίτι να δεις!!
Μποζόνια μας εκαταντήσανε!!!
Ποιο CERN και ποιος επιταχυντής….
Νέφτι στο κ…. μας εβάλανε σύντεκνε

Υ.Γ: Αν δεν μου βρεις τρόπο να πάρω οπίσω τη δήλωση
το ¨χρήμα¨ στο λαιμό σου!!!

ΣΑΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ

Από το νέο CD με τίτλο ¨ Όσο κι αν δέρνει ο άνεμος¨
Ψαρογιώργης - Γιάννης Αγγελάκας - Γιάγκος Χαιρέτης - Νίκος Βελιώτης
Αυτά είναι τραγούδια !!!


ΜΠΡΑΒΟ Ψαρογιώργη !!! Και στη παρέα σου !!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Sadolos, φοβάμαι ότι δεν θα τους ξεφεύγει μήτε ένα ευρώ από αυτά που υπολογίζουν να πάρουν.
Θα βάλουν την αστυνομία, τον στρατό, θα σηκώσουν ελικόπτερα…
Είναι αδίστακτοι και αποφασισμένοι.
Εγώ έχω αρχίσει ήδη να ψάχνω κρυψώνα και για το χειμώνα.
http://www.rtbot.net/play.php?id=MSfI2sf_lLQ

σε σπηλιαράκια θα τη βγάλω και θα τρώω ασκορδουλάκους και σταμναγκάθι, όπως έκαναν παλιά οι ερημίτες.

Το βίντεο με τα γκρεμνά, το βρήκα:
http://www.rtbot.net/%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%BD%CE%AC

katalytikos είπε...

ΑΝΩΝΥΜΟΣ 11:04
Παίζεις με το πόνο μας!!!
Και έχει και καύσωνα!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...