Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Βαγγέλη!!!! … Ευφορία ή Εφορία??

(Κάθε ομοιότητα με καταστάσεις και ονόματα είναι εντελώς, μα εντελώς, τυχαία.)
Ρε παιδιά ο Θεόδωρος πού ειναι???
Ας είναι....Τι εβδομάδα κι’ αυτή!
Την περασμένη Δευτέρα μεγάλη ευφορία σε όλα τα μήκη και πλάτη, λόγω του γνωστού τραπεζικού DEAL. Μέχρι και εγώ το ‘χα  ΄ρίξει στα Όπαα! και Άιντε! και Δώστα! και Ρίχτα,  εννοώντας τους Καταριανούς.
Η γυναίκα προσπαθούσε να με επαναφέρει στην τάξη φωνάζοντας:
¨Αφού δεν έχεις μετοχές τι σκούζεις!! ¨ και συνέχισε μονολογώντας:
 ¨σιγά μην το έλεγαν σε σένα  να αγοράσεις, όταν μια εβδομάδα πριν βούλιαζαν οι μετοχές των τραπεζών για να τις αγοράσουν κάποιοι χαμηλά και να τις πουλήσουν με +30%! Χόρευε συ κοροΐδο και η ….εφορία σου δουλεύει ¨
Ρε μανία να μου τα βγάζει όλα από τη μύτη! Όμως το ‘πιασα το υπονοούμενο. Σταμάτησα τσαντισμένος το ζεϊμπέκικο που χόρευα, με το καταπληκτικό τραγούδι του Καζαντζίδη  ¨δεν ζωντανεύουν οι νεκροί ¨ και …. το φιλοσόφησα.
Γάτα με πέταλα η κυρία! Είχε δίκιο και αποδείχθηκε τις αμέσως επόμενες μέρες, με την εξέλιξη του χρηματιστηρίου και το μπουγιουρντί της εφορίας που έφθασε στα χέρια μου.
Το τραγούδι όμως που χόρευα, μην μου πείτε, ήταν προφητικό!!

Αυτή τη βδομάδα επίσης ξεκίνησε και η επίσκεψη των Τροικανών.
Εμένα, εδώ που τα λέμε, στην καλύτερη περίπτωση πάρτι BUNGA - BUNGA μου θυμίζει, παρά επίσκεψη!
Για να μην βλέπω λοιπόν τηλεόραση, γιατί μαύρη μαυρίλα πλάκωσε ( .. ήταν που ήταν όλα μαύρα, γύρισαν και μαυρισμένοι οι παρουσιαστές…..), χθες έβαλα να δω μια παλιά Ελληνική ταινία στο DVD, την ταινία ¨Μια Ελληνίδα στο χαρέμι”, λόγω και του Κατάρ, που Κατάρ ακούω και Κατάρ δεν βλέπω.
Αυτό που πραγματικά με συγκίνησε στην ταινία ήταν η γνωστή σκηνή με το Χρόνη Εξαρχάκο, που με την κραυγή …. Βαγγέλη!!!  Κλείνει η πόρτα!
Σκέφτηκα λοιπόν, τώρα που μου βγαίνουν οι προφητείες, να την προτείνω στους ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ,  που επιστρέφουν σιγά σιγά από τις καλοκαιρινές διακοπές.
Δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί στο Σύνταγμα εάν ένα πλήθος λαού φωνάξει:  ΒΑΓΓΕΛΗ !!!!!!!!!!!
Λέτε να … πιάσει ???

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗ ΣΚΗΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...