Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Επιτροπή για την προώθηση ηλεκτροκινήτων οχημάτων

Με απόφαση του ο Υφυπουργός ΠΕΚΑ κος Μανιάτης (αρ. πρωτ.: Δ6/21612/20 Σεπτεµβρίου 2011), προχώρησε στη σύσταση και  συγκρότηση  Επιτροπής  για  τη  διερεύνηση  τρόπων  ανάπτυξης και διείσδυσης των ηλεκτροκίνητων οχηµάτων στη χώρα.

Η επιτροπή απαρτίζεται από τους:
  • Ευάγγελος  Διαλυνάς, καθηγητής στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), ως Πρόεδρος,
  • Διονύσιος  Νέγκας,  Πρόεδρος  του  Ελληνικού  Ινστιτούτου  Ηλεκτρικών  Οχηµάτων, (ΕΛΙΝΗΟ) ως µέλος,
  • Ευστάθιος  Τσελεπής,  προϊστάµενος  του  Τµήµατος  Φωτοβολταϊκών  Συστηµάτων και Διεσπαρµένης Παραγωγής της Διεύθυνσης Ανανεώσιµων Πηγών Ενέργειας του Κέντρου Ανανεώσιµων Πηγών και Εξοικονόµησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ), ως µέλος,
  • Χάρης  Παπαγεωργίου,  εκπρόσωπος  της  Ελληνικής  Ένωσης  Τραπεζών  (ΕΕΤ),  ως µέλος,
  • Τάσος  Φράγκος, εκπρόσωπος του Συνδέσµου Επιχειρήσεων και Βιοµηχανιών (ΣΕΒ), ως µέλος,
  • Δηµήτριος  Αντωνόπουλος, προϊστάµενος της Διεύθυνσης Αποδοτικής Χρήσης και Εξοικονόµησης Ενέργειας του ΥΠΕΚΑ/ΓΓΕΚΑ, ως µέλος και 
  • Κίµων  Υφαντίδης, στέλεχος της Διεύθυνσης Αποδοτικής Χρήσης και Εξοικονόµησης Ενέργειας του ΥΠΕΚΑ/ΓΓΕΚΑ, ως µέλος.

¨Η  επιτροπή  έχει  ως  αντικείµενο  την  ανάπτυξη  επιχειρησιακού  σχεδίου  για  την  ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης οχηµάτων στη χώρα, καθώς και την ανάπτυξη πρότασης εφαρµογής ολοκληρωµένου  προγράµµατος  κινήτρων  για  την  προώθηση  της  διείσδυσης  ηλεκτρικών οχηµάτων στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα,  το  επιχειρησιακό  σχέδιο  θα  αναλύει  τις  πλέον  πρόσφορες  µεθόδους  για  την υποστήριξη των αρχικών φάσεων διείσδυσης στην ελληνική αγορά της τεχνολογίας ολικής ή µερικής ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων (ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ή υβριδικά αυτοκίνητα επαναφορτιζόµενα από το δίκτυο).¨ 
Το έργο της επιτροπής πρέπει να έχει ολοκληρωθεί µέχρι την 31η Δεκεµβρίου 2011.

Για να γίνει αντιληπτή η διάσταση αυτής της εξέλιξης προτείνουμε να διαβασθεί ένα σχετικό προφητικό άρθρο, που δημοσίευσε το ΒΗΜΑ στις 3/5/2010 και αφορά στις υποδομές, στους σταθμούς φόρτισης, στη σύνδεση με φωτοβολταικά, στην εξέλιξη της Γερμανικής τεχνολογίας κλπ.

3 σχόλια:

takis perreas είπε...

Ήρθαν οι Απόκριες?!

Σοβαρά τώρα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν τεράστια ποσά για να σχεδιάσουν και να κάνουν αυτοκίνητα με accident αμάξfriendlyωμα.
Μαλακές γωνίες, χαμηλό καπώ, πλαστικούς προφυλακτήρες κλπ.
Ποιός θα δώση άδεια κυκλοφορίας σε αυτήν την κινητά καρμανιόλα?
Αυτό το κατασκεύασμα, ανεξαρτήτως βαθμού αποδόσεως, μόνο που το κοιτάς τραυματίζεσαι!!!

katalytikos είπε...

ΑΣΤΕΙΑ ΦΩΤΟ!!!!!!
(... η ανάπτυξη ακολουθεί τις γνωστές Γερμανικές επιταγές! Το ερώτημα είναι γιατί δεν τα υλοποιούν αυτά πρώτα στη Γερμανία??)

Ανώνυμος είπε...

Το σχέδιο περιγράφεται αναλυτικά στο:
http://www.tovima.gr/science/article/?aid=334609

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...