Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

… κι ύστερα μου μιλάς για καλοκαίρια!


Δεν ξέρω τι φταίει και τα βλέπω όλα πράσινα!!
Η πράσινη ανάπτυξη? Η κλιματική αλλαγή? Η οικονομική κρίση? Ο κακός μου ο καιρός? Something else??
Ρώτησα τον οικογενειακό γιατρό και η απάντηση του δεν έπαιρνε αντίλογο: ¨Τα παράπονα σου στο opengov.gr¨.  Ας το … καταπιώ και αυτό.
Κάθομαι στην παραλία, κάτω από ένα αρμυρίκι με WiFi.
 Μπροστά μου βλέπω τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής όπως στην αρχική φωτο. Δίπλα μου η ιδιοκτήτρια των νοικιαζόμενων δωματίων με το ένα χέρι κρατά την ομπρέλα και με το άλλο κάνει αέρα σε ένα κοιλαρά Γερμανό, ξαπλωμένο σε αναπαυτική πολυθρόνα. Ήτανε λέει όρος στο πακέτο προσφοράς (μάθανε ότι….. πλακώσανε ….). Παραδίπλα μια παρέα Έλληνες έχουν στρώσει το καρό τραπεζομάντηλο και απολαμβάνουν κάτι κεφτεδάκια σαν μπίλιες ρουλεμάν  και πίνουν μια γκαζόζα με 5 καλαμάκια (…πούνε οι καλές ημέρες, που τα κεφτεδάκια ήταν σαν μπαλάκια του τένις και άφριζε η περιοχή από τις μπύρες!!). Εγώ στη μέση σταυροπόδι με το λαπιτόπι, …αγναντεύω και προσπαθώ να γράψω την 141η ανάρτηση.
Εικόνα σουρεαλιστική!

Φίλοι και ξαδέρφια, δεν το κρύβω ότι όσο περνά ο καιρός, όλο περισσότερο πιστεύω ότι, όχι μόνο φαίνομαι, αλλά είμαι και μ------ας.
Και αυτόματα προκύπτει το ερώτημα :
Τόσες απίθανες παγκόσμιες ημέρες έχουν καθιερωθεί γιατί να μην καθιερώσουμε και εμείς μια τέτοια ημέρα, του μ-----α,  να γιορτάζουμε εξεπιτούτου και εξεπίτηδες?? . Όλη μέρα, ακατάπαυστα, στον εαυτό μας, στο διπλανό, στο γείτονα, στο συνάδελφο, στο πολιτευτή και ουκ έστι αριθμός, θα ευχόμαστε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Να σας θυμίσω κάποιες παγκόσμιες ημέρες!!
14 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Μπριζόλας και Πεολειχίας
14 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα της Σταθεράς Π
21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
06 Μαΐου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Δίαιτας
22 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου
08 Αυγούστου - Παγκόσμια Ημέρα Οργασμού
20 Αυγούστου - Παγκόσμια Ημέρα κατά των Κουνουπιών
08 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Αυγού
15 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Πλυσίματος Χεριών
25 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών
19 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Δημόσιας Τουαλέτας
Ας οργανωθούμε επιτέλους!!! Όχι όλο δεύτεροι και καταϊδρωμένοι!!

(Παράπονο: Όλοι το ξέρατε για τη 14η Μαρτίου, αλλά δεν μου είπατε τίποτα,… πονηρούληδες!! Σας ενημερώνω λοιπόν ότι για τις 14 Μαρτίου 2012 έχω ήδη παραγγείλει 10 κιλά μπριζόλες και ένα τσουβάλι κάρβουνα!! Σε ποιόν θα τα χρεώσω, δεν ξέρω!!)

Μάγκες, παίρνω φόρα και βουτάω!
Ευτυχώς που η θάλασσα είναι …. χαμηλή!
(καλού – κακού, αν δείτε μπουρμπουλήθρες, φωνάξτε την Τρόικα να με … ξανασώσει)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...