Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ο Τριφυλογιώργης …ξανακτυπά!!! ή το πανηγύρι των INDIGNADOS


 ΦΡΕΣΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ!!

¨Ορέ γρόθο, θές εδά να ντακάρω? Γιάντα δεν εκατέβηκες που σού χα κρατήξει μιαολιά  στάκα και ήβαλα και τη γρά να μαλάξει ζύμη για νεράτες και κατουμέρια? Δε παρετάς το διάολο το ιντερνέτι και  να μολάρεις κάτω?
Ξάσου! Καταλαβαίνω …. ταπί και ψύχραιμος.
Ορέ συ οφέτος όλοι οι Αγανακτισμένοι από το Σύνταγμα ήρθανε επαέ να ξεθυμάνουνε!
Γροίκα γιάντα σου τα γράφω:
Είπα και γώ μια μέρα να πορίσω και να πάω σε ένα πανηγύρι στου Λασιθιού τα μέρη, στη Μαρνιά (Μαρωνιά), που μ’ είχε καλέσει ο σάντολος που μού χει βαφτίσει το μικιό κοπέλι και ήπαιζε λύρα ένας καλός λυράρης.  
Άντα χαζίρι, να σου πω, ότι εγώ από το στρατό είχα να πάρω άδεια, αλλά αυτή τη φορά μου την υπόγραψε η γυναίκα μου και εκειά που ήτανε η υπογραφή ήγραψε: ΄πήγαινε όπου διάολο θες και παραίτησε με ήσυχη!¨
Ντύθηκα που λες καλά, μόνο από τη μέση και πάνω, με πουκαμισάκι DUR (…κρίση κουμπάρε) σταμάτησα και λίγο στο Kαλό Xωριό ήβγαλα τα αρβύλες και βούτηξα τα πόδια μου στη θάλασσα.
 Όφου κουμπάρε!! Μια τηγανιά ψάρια μαζευτήκανε στο κάθε μου πόδα, αλλά γω βιαζόμουνα, με τσιμπούσανε κιόλας και λέω: ορέ δε πάτε στο διάολο, ανε ξαναδείτε τα πόδια του Tριφυλογιώργη να με χέσετε! Και μόλαρα με το  NAVARA.
Όντε ήφταξα στη Μαρνιά, ήπια δυο καραφάκια ρακή ανεκούρκουδες, με το σάντολο για τα καλωσορίσματα και αφού ήσκασα 15 ευρουλάκια στο FACE CONTROL ‘ηκατσα και περίμενα να αρχίσουνε οι κοντυλιές
Ήπινα και εξεπασούλιζα κάτι χοντροχοχλιούς με χόντρο και ξυγαλάκι.
 Εκειά που βγαζα το αποκόλι από ένα χοχλιό,  μπαίνει πρώτα μέσα το Γιαννιό από τη ΝΔ. και του λέει ένας με γυαλιά ψηλός Μαρνιώτης ότι είναι ανεπιθύμητος. Το Γιαννιό ..μάγκας, δεν είπε πράμα μόνο ξαναβγήκε όξω στην ΑΝΕΚΟΥΛΟΥΡΙΔΑ, έτσα λένε το Καφενείο του χωριού, μέχρι να ξεκινήσει το πανηγύρι. Συνεχίσαμε εμείς με τα ντολμαδάκια και τα κατουμέρια και στο καπάκι ένα ξεροτήγανο και νάσου το Μιχαλιό ο ΓΓ του ΠΑΣΟΚ!!!.
Εκειοσάς ο Μαρνιώτης με ένα άλλο πιο κοντό, γιατρός ήτανε λέει στη Στεία, του πε πάλι τα ίδια αλλά ντελόγο όλα γίνανε χουμά κουτάλι.
Παναγία μου βρισίδι!!
Και από τσι δυό μπάντες. Ούτε τη γυναίκα μου δε βρίζω ετσά! Το Μιχαλιό μπορεί να ζει στσι Βουλές και στα Σαλόνια αλλά δεν έχει ξεχάσει καμιά από τσι ντόπιες βλαστημιές!!
Κάτι χωριανοί μπήκανε ανάμεσα για να μην αρχίσουνε τα ζόρικα και γίνει το πανηγύρι η μάχη του Δράμαλη. Καλού κακού ήβαλα και το σαρίκι γιατί είδα από άλλα τραπέζια να κρατούνε τσι χοντροχοχλιούς με το χόντρο και το ξύγαλο …για κακό σκοπό Είπα μέσα μου λες να με ξεκαφκαλώσουνε απόψε? Να σου ξομολογηθώ σκέφτηκα … πάει το πουκαμισάκι μου! Και άντε να πείσω τη γυναίκα μου ότι η λαδιά είναι από χόντρο!
Ένας μουστακαλής (..πιο μεγάλο από το δικό μου μουστάκι) προσπαθούσε να ηρεμήσει μια χωριανή, που κλαιγε γιατί εξεγιβεντίστηκε λέει το χωριό τσι!!
Ξύλο δεν ήπεσε, αλλά για μια ώρα και βάλε εξάνοιγε ο ένας τον άλλο και εγκανίζανε και γω ο κακομοίρης στη μέση. Ευτυχώς που αρχινίξανε οι κοντυλιές και σηκώθηκα στη πίστα πότε στην ομπρός μερά και πότε στη κουντούρα και καλού κακού δεν εξαναπλησίασα το τραπέζι.
Λίγοι βέβαια, όπως εγροίκουνα, λέγανε να του πάρουνε το κηπούλι του Μαρνιώτη και να μην ξαναπατήσει τα πόδια ντου στο χωριό για το καβγά πού βαλε , αλλά οι περισσότεροι θαρρώ λέγανε να του δώσουνε ελεύθερη είσοδο στο πανηγύρι, για τα επόμενα 100 χρόνια!
Τα ξημερώματα πίτα στο μεθύσι ήβαλα τον αυτόματο πιλότο και γύρισα στα όρη
Δεν σου τάγραψα ντελόγο γιατί ήθελα να συλλογισθώ πρώτα.
Γροίκα να δεις, το δικό μου συμπέρασμα είναι:
Μέρες πούναι, όποιος δεν θέλει χτύπους στο χαρκιδειό δεν πάει που λέγανε οι παλαιινοί
Κάνω και μια πρόταση
Επειδή το πανηγύρι τσι Μαρνιάς είναι το καλύτερο τσι περιοχής, του χρόνου, ανε ζούμε, οι αγανακτισμένοι από το Σύνταγμα να ρθούνε και να το τιμήσουνε.
Λίγο κουζουλοί είναι οι Μαρνιώτες αλλά καλά κοπέλια.
(η φωτογραφία είναι από το πανηγύρι για να μη πεις ότι σου λέω ψώματα)

Και μια μαντινάδα που άκουσα στο πανηγύρι
Τσι Μαρωνιάς ο ποταμός
βρέχει δεν βρέχει, τρέχει
και μένα η αγάπη μου
κουζουλαμένο μ’ έχει

Υστερόγραφο: Κανόνισε ορέ να ρθείς στα καζάνια γιατί η ρακή οφέτος, όπως μούπε ο φίλος μου ο Ηλίας θα φτάξει τα 10 ευρώ το κιλό.
Σταφύλια, σουλτανιά, λιάτικα, θραψαθύρι, ραζακιά και πλυτώ, ΠΑΠΑΛΑ! – ΚΑΚΟΧΡΟΝΙΑ!!
ALERT: Σε κλείνω γιατί από τη WEB CAMERA θωρώ το σκύλο και σκαρμίζεται - ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...