Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Το «κουπί» στη ζωή μας


Καλώς τους … και ας αργήσατε !
Πιστεύω να επιστρέψατε ή έστω κάποιοι λίγοι τυχεροί, να κάνουν τα τελευταία πλάτσα – πλούτσα.
Αδέρφια ψυχραιμία!!! Δεν χρειάζονται νεύρα, φωνές, βρισιές κλπ.
Σχέδιο χρειάζεται. Ας οργανωθούμε, ο χειμώνας προβλέπεται βαρύς – Βορειο Ευρωπαϊκός.
Για να σας καλμάρω ή να σας ξαναβγάλω από τα ρούχα σας, ακούστε μια πρόσφατη δική μου εμπειρία, που ίσως να τη ζήσατε και εσείς.
Στις μονοήμερες καλοκαιρινές μου εξορμήσεις (…διακοπές δεν μπορείς να τις πεις), μου έκανε εντύπωση η στροφή του Έλληνα από τα παραδοσιακά αθλήματα όπως η μακριά γαϊδούρα, ο φραπέ, το σπασμένο τηλέφωνο, ο κοψιδοπόλεμος, το περνά – περνά η μέλισσα, το καμάκι, τα πεντόβολα κλπ,  στο ΚΑΝΟ - ΚΑΓΙΑΚ.
Χαμός στις παραλίες!
Όλη μέρα με ένα κουπί στο χέρι και μια σκάφη (σαν τις παλιές πλυσίματος) ή και χωρίς τη σκάφη, προσπαθούσαν καταϊδρωμένοι από τις συνεχείς αποτυχίες, να ισορροπήσουν στο κύμα και κάποιοι πάνω σε τζετ σκι με ξενική προφορά (Γερμανο - Γαλλικά μου φάνηκαν) έδιναν παραγγέλματα.
Ρώτησα κάποιο, γιατί όλα αυτά και η απάντηση ήταν:
¨πού ζεις άνθρωπέ μου - χωρίς κουπί την έβαψες!! Προσαρμόσουουου!!¨
Τον πήρα στο κατόπι και
μου εξήγησε ότι είναι εντολή από την ΤΡΟΙΚΑ η εκμάθηση του αθλήματος και μάλιστα έχουν ήδη στείλει ειδικούς ανθρώπους να παρακολουθούν την εξέλιξη μας.
Όοοοπα … λέω, μπάστα!
Και βούρ στο πλησιέστερο δένδρο (..ευρώ γιοκ, για αγορά ακσεσόρις), κόβω 4 κλώνους και με την τέχνη που γνωρίζω καλά (πελεκώ, τρίβω, γυαλίζω) ..τσουπ 4 κουπάκια, ένα για το καθένα μέλος της οικογένειας. Το μεγαλύτερο το κράτησα για πάρτη μου. Βρήκα και μια σαμπρέλα από ρόδα τρακτέρ και με μια παλέτα στη μέση αρχίσαμε την προπόνηση. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προχωρούσαμε. Στην καλύτερη των περιπτώσεων γυρίζαμε σαν σβούρα, με όλα τα επακόλουθα της ναυτίας.
Την εξέλιξη του μνημονίου μου θύμισε!!!
Ένα βράδυ στο γιουτιούμπι είδα ένα βίνδεο, κάποιο με διαστημική στολή να κάνει κανό και κατάλαβα πόσο, μα πόσο πίσω είμαι!. Η γυναίκα μου με σκούντησε και μου είπε: ¨ρε αχαΐρευτε αυτός είναι ο Πρωθυπουργός¨ Κάγκελο εγώ! Έκθαμβος αναφώνησα : ¨Αυτό θα πει μακροχρόνια εκπαίδευση-άθληση-προετοιμασία¨. Όμως, εδώ που τα λέμε με συγκίνησε, πρέπει να το ομολογήσω και αποφάσισα να αρχίσω εντατικά μαθήματα.
Από τότε κόλλησα με το άθλημα. Όλα στο σπίτι έχουν αλλάξει.
Θυμίζει κάτι μεταξύ, των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων του ΚΑΝΟ - ΚΑΓΙΑΚ στο Ελληνικό και του κωπηλατοδρομίου στο Σχινιά.
Ακόμη και τα έπιπλα τα μεταμόρφωσα όπως στη παρακάτω φωτό.

Ένα πρόβλημα αντιμετώπισα με τη γριά Μάνα μου (…βουνίσιοι γάρ), που μόλις είδε το κουπί μου είπε:
¨τι να την κάνουμε τόσο μεγάλη κουτάλα παιδί μου?? Σε καζάνι θα μαγειρεύουμε?? Περιμένουμε κανένα??¨
Με τα πολλά την ηρέμησα , της έβαλα να δει μια παλιά Ελληνική ταινία στο dvd, δεν θυμάμαι τον τίτλο αλλά ήταν αυτή που είχε την κραυγή … ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!! Και στο καπάκι προγραμμάτισα να δει καλού κακού και το DEPTOCRACY

Έτσι που λέτε…
Καλώς ορίσατε και ...
προσαρμοσθείτε!!! As soon as possible.

ΑΔΕΡΦΙΑ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΜΕ ΤΗ ΓΑΛΕΡΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΟΥΠΙ, Η ΤΡΟΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ … ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΣΚΙ !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...