Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Όταν η μ@λ@κί@ πάει Β. Πόλο

Αυτή τη φορά η GREENPEACE ξεπέρασε κάθε όριο!!!!

Έχετε καταλάβει πλέον ότι η στρατηγική των κλιματολόγων να …πείσουν για την κλιματική αλλαγή περιλαμβάνει σαν βασικό συστατικό το φοβικό σύνδρομο.

Λιμοί, σεισμοί, καταποντισμοί αποδίδονται κατά παραγγελιά από τους πρόθυμους ¨επιστήμονες¨ και τα ΟΙΚΟ ΜΜΕ στην κλιματική αλλαγή και ως βασικό ¨φάρμακο¨ προτείνουν πάντα την ¨πράσινη ανάπτυξη¨ και κυρίως τις ΑΠΕ!!!!

Όμως αυτή τη φορά όταν είδαμε το video με το φετινό Χριστουγεννιάτικο μήνυμα της Greenpeace, που απευθύνεται μάλιστα στα παιδιά, με ένα Άι Βασίλη (ο καλός ηθοποιός Jim Carter - the butler) ντυμένο σαν τρομοκράτη Ταλιμπάν, μέσα από ένα καταφύγιο να ζητά να σώσουμε το σπίτι του στο Β. Πόλο γιατί λόγω της κλιματικής αλλαγής λιώνουν οι πάγοι, πέσαμε ξεροί!!!

Απομακρύνετε ....
τα παιδιά από την οθόνη του υπολογιστή, δείτε το και πείτε
Άι …………………. (προσθέστε όποια λέξη θέλετε)


¨Αγαπητά μου παιδιά , δυστυχώς έχω μια κακή είδηση!!
Για αρκετό καιρό τώρα , το λιώσιμο των πάγων εδώ στο Βόρειο Πόλο έχει κάνει, ημέρα με την ημέρα, τη ζωή μας αφόρητη και αδύνατη και μπορεί να μην υπάρχει άλλη εναλλακτική λύση από την ακύρωση των Χριστουγέννων.
Έχω γράψει προσωπικά στον Πρόεδρο Ομπάμα , τον Πρόεδρος Πούτιν και όλους τους  ηγέτες του κόσμου . Δυστυχώ , τα γράμματα μου έχουν αντιμετωπισθεί με αδιαφορία . …..
" Το σπίτι μου στην Αρκτική εξαφανίζεται με γοργούς ρυθμούς και αν δεν ενεργήσετε όλοι επειγόντως , τότε έχω να σας προειδοποιήσω για την πιθανότητα η κάλτσα να μείνει άδεια για πάντα.
Σας παρακαλώ βοηθήστε με…. .¨.

Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ό,τι το 2013, με βάση τα επίσημα στοιχεία των καθημερινών δορυφορικών παρατηρήσεων του NATIONAL SNOW & ICE DATA CENTER, το οποίο υποστηρίζεται και από τη NASA, η συνολική επιφάνεια πάγου της Αρκτικής στη διάρκεια του έτους κάλυπτε  έκταση σχεδόν ίδια με τη μέση τιμή του διαστήματος 1979 -2010!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...