Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Όφου και κρύγιανε ο καιρός κι ήρθε ο κακός χειμώνας


Sadolos:
Σύντεκνε σου πέμπω λίγες καλές μαντινάδες να ζεσταθούνε οι αναγνώστες σου, γιατί  τα μερομήνια μου, προβλέπουν:

…πολύ  κρύο εφέτος!!!




Πάντα στηρίζει ο δυνατός
των αλλονών το δίκιο
και πάει κόντρα στ’ άδικο
κι αυτό λογάται αντρίκιο

Ξερά θωρώ τα όνειρα
του πόθου μου, στο χώμα
κι όμως πηγαίνει η σκέψη μου
και τα ποτίζει ακόμα

Μη κάνεις, μη σου κάνουνε
μη πεις, να μη σου πούνε
τη ξένη πόρτα όταν χτυπάς
την εδική σου σπούνε


Χαρές ο ήλιος να σκορπά
πάλι φοβούμαι Θέ’ μου,
μη γίνει η μοίρα σύννεφο
και δε λιαστώ ποτέ μου

Εκτός σχεδίου όνειρα
ο νους μου πάλι χτίζει,
μα η μοίρα τ’ ανακάλυψε
και τα κατεδαφίζει

Χαλάλι ο κόπος που ‘καμα
και βγήκα στη κορφή σου
βουνό μου κι ας ματώσανε
τα πόδια μου οι γκρεμοί σου

Θέλω να βρέχει κι αν κανείς
ρωτήξει γιάντα κλαίω,
τα δάκρυα ναι τσι βροχής
σταγόνες, να του λέω

Χορέψτε Μαλεβυζιώτη με το λαούτο του Ψαρογιώργη!!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...