Σάββατο 6 Απριλίου 2013

SADOLOS VS ΘΕΟΧΑΡΗ

Του συνεργάτη SADOLOS

Σύντεκνε!!!
Άργησα να σου γράψω γιατί το λαπιτόπι μου είναι χάρχαλο!!
Ο Σάρακας του σβούριξε μια κατσουνιά μια μέρα στο λιόφυτο και ο …σκληρός του δίσκος …εμαλάκωσε μέχρι απελπισίας!!

Ορέ επήρες του λόγου σου επιστολή από εκειονέ το Θεοχάρη τον Γραμματέα?? Πού διάολο με ανακάλυψε στο Μητάτο??
Άντα χαζίρι, αφού βρήκε εμένα είμαι …σίγουρος ότι θα χει στείλει και στσι ..φτωχούς στα βόρεια προάστια, στσι ληστές από τσι λίστες και στσ …όνομα και μη χωριό.
Εγώ πάντως του αποκρίθηκα ντελόγο!!
Δες ήντα του γραψα:
………………………………………………………………………
¨Ορέ κουμπάρε,!!!
Γροίκα να δεις, νέτα σκέτα, ντρέτα και σομπατερά.
Πήνε να δεις αν έρχομαι !!!
Έλαβα την επιστολή που μου πεψες στα όρη, αλλά πες ότι δεν την ήστειλες καθόλου. Σε ενημερώνω ότι από το 2009 έχω τον Ερμή ανάδρομο, οπότε γλάκα να βρεις πρώτα όποιους έχουν τον Ερμή περίδρομο και μετά τα ματαλέμε!!!

Ήντα ¨ταυτότητα οφειλής¨, ληξιπρόθεσμα, ¨προσωποποιημένη πληροφόρηση¨ και...
άλλες μ@@... μου αθιβολεύγεις??
Τα μόνα χρέη που αναγνωρίζω είναι στο μπακάλη , στον καφενέ και σε όσους μιλούν ελληνικά στο χωριό μου και σε δυο διπλανά χωριά. Για τα αποδέλοιπα σε παραπέμπω σε αυτόν που σε πρωτοδιόρισε, τον ντερμπεντέρη, τον καραμπουζουκλή, τον ¨λεφτά υπάρχουν¨.

Τα αποδεικτικά στοιχεία που μου ζητάς να ¨προσκομίσω¨ είναι η πρόσφατη οικογενειακή φωτογραφία (ο απατός μου, ο σάρακας και τα κοπέλια). Προσοχή δεν είναι ακτινογραφία!!!

Άντε και καμπόσες μαντινάδες για να μην αρχίσω τον …εξάψαλμο!!

Ένας αγρότης είμαι γω και η γη όπου οργώνω
μου δίνει όσα χρειάζομαι για να περνώ το χρόνο

Για να θυμούνται οι έλληνες του Γιώργου τη βλακεία
σε δρόμο αδιέξοδο δώστε ονομασία

Ένα βρακί μας έμεινε κι αυτό 'ναι μπαλωμένο
πείτε πότε το θέλετε να το'χουμε χεσμένο.

Μετρώ ξαναμετρώτατα δε βγαίνουν να πληρώσω
και όταν έρθει ο έφορος  @ρ----@  θα του δώσω

Υ.Γ: Φίλτατε Γραμματέα!! Δεν θα ανοίξουμε αλληλογραφία!! Μια και μουζωμένη ήτανε. Μετά την ανάγνωση κάψε τηνε και
δεν σε είδα, δεν με είδες, δεν σε ξέρω κλπ
………………………………………

Σύντεκνε,
Αυτά τα …ωραία!!!
Δεν σου λέω να κατεβείς γιατί είμαι στεγνός. Αφού δεν κυκλοφορώ, γιατί πολλοί που τους χρωστώ, με παρακατσέβγουνε για να με γραπώσουνε!! !!!
Άσε!!! Πολλές αρρώστιες οφέτος και φάρμακα γιοκ!!
Το μόνο αντιβιοτικό που κυκλοφορεί είναι η ρακή.
Και ένα τελευταίο.
Πάσχα έρχεται αλλά δεν προβλέπω Ανάσταση οφέτος….
Η μεγάλη Παρασκευή θα συνεχιστεί όλο το 2013!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...