Τρίτη 7 Μαΐου 2013

ΑΦΑΙΜΑΞΙΣ

Του συνεργάτη: SISIFUS
         Ευτυχώς καλοκαίριασε!!! Νωρίς νωρίς, λίγο νωρίτερα από ό,τι το περίμενες, ο ήλιος θεός σου καίει το κεφάλι, τα τριαντάρια σε σπρώχνουν προς τη θάλασσα, χωρίς την πέτρα και το σχοινί αλά Παπαγιαννόπουλο (σε πασίγνωστη ελληνική ταινία) αλλά για λιάσιμο, καφεδάκι και γιατί όχι και μπανάκι!! Ψυχρολουσία θα μου πεις αλλά εκ του αποτελέσματος κρινόμενο, το μπανάκι κάνει καλό. Επιφέρει ένα μούδιασμα και μια ακινητοποίηση στο όλο σύστημα που ξεχνάς ποιος είσαι…..!! Αυτό είναι και το ζητούμενο, μπας και μαζί με αυτό ξεχάσεις και τι χρωστάς και σε ποιόν χρωστάς!!!!???
         Και εκεί που όλα βαίνουν καλώς και λίγο μετά την 6η απογευματινή, συμβαίνει κάτι μοναδικό…ένα κάλεσμα…μια μάζωξη από εκατοντάδες μικρά χαριτωμένα φτερωτά ζουζουνάκια να σου κάνουν παρέα και να σου χαϊδεύουν τη μύτη. Διερωτάσαι μεγαλοφώνως τί είδους έντομο να είναι αυτό και η απάντηση έρχεται αφοπλιστική….κουνούπι ή κώνωψ ή όπως αλλιώς λέγεται. Ως προνύμφη κάνει τα πρώτα του ζαλισμένα πετάγματα μέχρι να δυναμώσει.  Τον τρόμο στο δρόμο με τις λεύκες, τον γύρισα σε ταινία δική μου χωρίς να έχω δει την πρωτότυπη και χωρίς συμπρωταγωνιστές!!!
         Και γιατί αυτή η μπανάλ, χαζοβιόλικη αντίδραση? Γιατί πολύ απλά έζησα κι εγώ την περσινή εμπειρία.. όταν το κουνούπι ήρθε ως έντομο στην αρχή του καλοκαιριού, πέρασε στην εφηβεία ως τίγρης, ενηλικιώθηκε ως φτερωτός δεινόσαυρος και όλα αυτά τα κατάφερε….ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!! Τί αυτοκόλλητα, τί gel, τί φιδάκια ρούφηξα κι αυτό…γέλαγε καθισμένο επάνω μου ενώ γλειφόταν από το αίμα που έσταζε!!!! Μιλάμε για κανονική θυσία!!! Μπάνιο ...
με οινόπνευμα, ξίδια για να απαλύνω το κακό και τις μολύνσεις δεν τις γλύτωνα!!!!
         Πέρσι λέει δεν πρόλαβαν να ψεκάσουν για τα κουνούπια όταν ο χρόνος το απαιτούσε, πριν δηλαδή τα «μωρά» κουνουπάκια δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους σε χαμηλές πτήσεις. Και φέτος? Μήπως νομίζετε ότι θα προλάβετε φέτος? Εγώ σας λέω, το είδα με τα μάτια μου, σε μια εβδομάδα, αυτά τα χαριτωμένα μικρά θα μοιάζουν με τον καμπουρογαμόσαυρο τον αμμώδη, του φτερωτού είδους!!!!!! Και φέτος δεν βλέπω να αγοράζουμε 200 είδη σκευάσματα για να τα ζαλίσουμε λίγο!!! Και ανησυχώ γιατί δεν θα έχω τίποτα να τα ταΐσω!!!!!! Μας το ήπιατε όλο!!!!
         Ελπίζω ο…κύριος με τον ψεκαστήρα να επιταχύνει τις διαδικασίες γιατί τον βασιλικό όσο και να τον κουνώ, όσο και να τον τρίβω δουλειά δεν γίνεται!!!!!!!! Καλή η διαφάνεια, καλοί και οι διαγωνισμοί αλλά να καταλήξουμε κάποια στιγμή!!!
Για το κουνούπι ρε γαμώτο !!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...